"Το μεν ισχυρόν γενέσθαι, της φύσεως έργον. Το δε λέγειν δύνασθαι τα συμφέροντα τη πατρίδι, ψυχής ίδιον και φρονήσεως" "ΝΑ ΑΓΑΠΑΣ ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ! ΝΑ ΛΕΣ: ΕΓΩ ΜΟΝΑΧΟΣ ΜΟΥ ΕΧΩ ΧΡΕΟΣ ΝΑ ΣΩΣΩ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΜΟΥ! ΑΝ ΔΕΝ ΣΩΘΕΙ ΕΓΩ ΦΤΑΙΩ!" Νίκος Καζαντζάκης

Δευτέρα 29 Απριλίου 2013

Γιαννιτσά: Συνελήφθησαν με ναρκωτικά δισκία

  
alt
 κλικ για μεγέθυνση
Από αστυνομικούς της Ομάδας Δίωξης Ναρκωτικών του Τμήματος Ασφαλείας Γιαννιτσών, απογευματινές ώρες χθες (28/4) στα Γιαννιτσά σε αστυνομικό έλεγχο δύο ατόμων ηλικίας 34 και 37 ετών, βρέθηκαν συνολικά στην κατοχή τους και κατασχέθηκαν (18) ναρκωτικά δισκία άνευ ιατρικής συνταγής.
Όπως προέκυψε από την αστυνομική έρευνα, ο 37χρονος τα ναρκωτικά δισκία που κατείχε τα προμηθεύτηκε νωρίτερα την ίδια ημέρα από τον 34χρονο.

Οι συλληφθέντες θα οδηγηθούν στον κ. Εισαγγελέα Πλημμελειοδικών  Γιαννιτσών.
πηγή: http://www.karatzova.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου