"Το μεν ισχυρόν γενέσθαι, της φύσεως έργον. Το δε λέγειν δύνασθαι τα συμφέροντα τη πατρίδι, ψυχής ίδιον και φρονήσεως" "ΝΑ ΑΓΑΠΑΣ ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ! ΝΑ ΛΕΣ: ΕΓΩ ΜΟΝΑΧΟΣ ΜΟΥ ΕΧΩ ΧΡΕΟΣ ΝΑ ΣΩΣΩ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΜΟΥ! ΑΝ ΔΕΝ ΣΩΘΕΙ ΕΓΩ ΦΤΑΙΩ!" Νίκος Καζαντζάκης

Πέμπτη 18 Απριλίου 2013

ΔΗΜΟΣ ΠΕΛΛΑΣ: Πρόσκληση για τον στον 8ο ΔΙΕΘΝΗ ΜΑΡΑΘΩΝΙΟ ΄΄ΜΕΓΑΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ΄΄


 
  Σας προσκαλούμε στον 8ο ΔΙΕΘΝΗ ΜΑΡΑΘΩΝΙΟ ΄΄ΜΕΓΑΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ΄΄ η εκκίνηση
του οποίου, θα πραγματοποιηθεί στην Πέλλα, την ΚΥΡΙΑΚΗ 21 ΑΠΡΙΛΙΟΥ , ώρα 8 π.μ.

Το ΣΑΒΒΑΤΟ 20 Απρίλιου ,ώρα  11πμ, θα πραγματοποιηθεί
ΤΕΛΕΤΗ ΑΦΗΣ της ΦΛΟΓΑΣ του ΜΑΡΑΘΩΝΙΟΥ
στον ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΚΟ  ΧΩΡΟ της  ΠΕΛΛΑΣ
και θα ακολουθήσει ΛΑΜΠΑΔΗΔΡΟΜΙΑ.
                                                                                                                      
 
 
 Ο Δήμαρχος Πέλλας  
                                     Γρηγόριος Στάμκος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου