"Το μεν ισχυρόν γενέσθαι, της φύσεως έργον. Το δε λέγειν δύνασθαι τα συμφέροντα τη πατρίδι, ψυχής ίδιον και φρονήσεως" "ΝΑ ΑΓΑΠΑΣ ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ! ΝΑ ΛΕΣ: ΕΓΩ ΜΟΝΑΧΟΣ ΜΟΥ ΕΧΩ ΧΡΕΟΣ ΝΑ ΣΩΣΩ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΜΟΥ! ΑΝ ΔΕΝ ΣΩΘΕΙ ΕΓΩ ΦΤΑΙΩ!" Νίκος Καζαντζάκης

Πέμπτη 18 Απριλίου 2013

Διακρίσεις των Γιαννιτσιωτών σκακιστών στο ατομικό πρωτάθλημα Κεντροδυτικής Μακεδονίας

  
altΤο Ατομικό Πρωτάθλημα Κεντροδυτικής Μακεδονίας 2013, διεξήχθη στην πόλη της Πτολεμαϊδας από τις 12 μέχρι τις 15 Απριλίου 2013. Στην κατηγορία των αγοριών κάτω των 20 , πρωταθλητής βγήκε ο Δημήτρης Γκουδέρης. Στην κατηγορία των αγοριών κάτω των 12 τριταθλητής αναδείχθηκε ο Βαγγέλης Τοψής. Στην κατηγορία των γυναικών δευτεραθλήτρια αναδειχθηκε η Άννα Χαρπίδου, ενώ στην κατηγορία των νεάνιδων δευτεραθλήτρια η Αφροδίτη Βακιρτζή.

Για την πόλη μας επισης αγωνίστηκαν οι: Κωνσταντίνος Ανδρονίκου (5ος στα αγόρια κάτω των 12) ο Νικόλαος Πατσαβούδης και ο Παρασίδης Γεώργιος.
πηγή: http://www.karatzova.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου