"Το μεν ισχυρόν γενέσθαι, της φύσεως έργον. Το δε λέγειν δύνασθαι τα συμφέροντα τη πατρίδι, ψυχής ίδιον και φρονήσεως" "ΝΑ ΑΓΑΠΑΣ ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ! ΝΑ ΛΕΣ: ΕΓΩ ΜΟΝΑΧΟΣ ΜΟΥ ΕΧΩ ΧΡΕΟΣ ΝΑ ΣΩΣΩ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΜΟΥ! ΑΝ ΔΕΝ ΣΩΘΕΙ ΕΓΩ ΦΤΑΙΩ!" Νίκος Καζαντζάκης

Παρασκευή 5 Οκτωβρίου 2012

Οδηγίες απόσταξης στους αμπελουργούς Πέλλας

    Ενημέρωση Αμπελουργών

alt Ενόψει  της περιόδου απόσταξης των στεμφύλων η ΔΑΟΚ  ενημερώνει τους αμπελουργούς της ΠΕ Πέλλας για τα παρακάτω.
1.   Δικαιούνται να αποστάξουν οι αμπελουργοί που οινοποιούν την παραγωγή τους. Από 110  κιλά σταφύλια ο παραγωγός μπορεί να αποστάξει μέχρι 35 κιλά στέμφυλα.
2.  Η οινοποίηση  μπορεί να γίνει μόνο σε οινοποιεία. Χωρική οινοποίηση (στο σπίτι) μπορεί να κάνει ο παραγωγός σταφυλιών την παραγωγή από αμπέλι με έκταση μέχρι 1 στρ. Ο παραγόμενος οίνος και το τυχόν προϊόν της απόσταξης(τσίπουρο, γράπα), χρησιμοποιείται αποκλειστικά για προσωπική χρήση του παραγωγού.
3.  Η καλλιέργεια των οινοποιήσιμων  ποικιλιών είναι αυστηρά ελεγχόμενη σε όλη την Ευρωπαϊκή Ένωση. Θεωρούνται νόμιμοι οι αμπελώνες με οινοποιήσιμες ποικιλίες όσοι φυτεύτηκαν πριν το 1998  και όσοι μετά το 1998 πήραν άδεια φύτευσης και ελέχθηκε η εγκατάσταση  του αμπελώνα από την υπηρεσία μας.
4.  Προβλέπονται πολύ αυστηρές ποινές στους κατόχους των παράνομων αμπελώνων.
πηγή: http://www.karatzova.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου