"Το μεν ισχυρόν γενέσθαι, της φύσεως έργον. Το δε λέγειν δύνασθαι τα συμφέροντα τη πατρίδι, ψυχής ίδιον και φρονήσεως" "ΝΑ ΑΓΑΠΑΣ ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ! ΝΑ ΛΕΣ: ΕΓΩ ΜΟΝΑΧΟΣ ΜΟΥ ΕΧΩ ΧΡΕΟΣ ΝΑ ΣΩΣΩ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΜΟΥ! ΑΝ ΔΕΝ ΣΩΘΕΙ ΕΓΩ ΦΤΑΙΩ!" Νίκος Καζαντζάκης

Σάββατο 20 Οκτωβρίου 2012

Εκδήλωση του Λυκείου Ελληνίδων Γιαννιτσών


Το «Λύκειο Ελληνίδων» παράρτημα Γιαννιτσών σε συνεργασία με τη Δημοτική Επιχείρηση Πολιτισμού και Αλληλεγγύης του δήμου Πέλλας διοργανώνουν εκδήλωση με τίτλο 3ο Αντάμωμα Λυκείων Ελληνίδων, που είναι αφιερωμένο στα 100 χρόνια από την απελευθέρωση των Γιαννιτσών και στα 20 χρόνια του Λυκείου των Ελληνίδων Γιαννιτσών. Στην εκδήλωση που θα πραγματοποιηθεί την Κυριακή 21 Οκτωβρίου 2021 στις 7.30 το βράδυ στο Πνευματικό Κέντρο Γιαννιτσών, συμμετέχουν τα Λύκεια Ελληνίδων Κέρκυρας, Σερρών, Ξάνθης και Γιαννιτσών. 
πηγή: http://loudias.blogspot.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου