"Το μεν ισχυρόν γενέσθαι, της φύσεως έργον. Το δε λέγειν δύνασθαι τα συμφέροντα τη πατρίδι, ψυχής ίδιον και φρονήσεως" "ΝΑ ΑΓΑΠΑΣ ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ! ΝΑ ΛΕΣ: ΕΓΩ ΜΟΝΑΧΟΣ ΜΟΥ ΕΧΩ ΧΡΕΟΣ ΝΑ ΣΩΣΩ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΜΟΥ! ΑΝ ΔΕΝ ΣΩΘΕΙ ΕΓΩ ΦΤΑΙΩ!" Νίκος Καζαντζάκης

Τετάρτη 17 Οκτωβρίου 2012

Αραβησσός: Αστυνομικοί κατάφεραν να κατασχέσουν 8 κιλά χασίς με τους παραλήπτες να κάνουν «φτερά»


Δεν  πρόλαβαν να ολοκληρώσουν το  αλισβερίσι οι άγνωστοι διακινητές  μεγάλης ποσότητας ακατέργαστης  κάνναβης. Οι αστυνομικοί έφτασαν  πριν από τους… παραλήπτες  του παράνομου φορτίου που  είχαν αφήσει οι προμηθευτές  τους μέσα σε δάσος!

Μια πληροφορία που δόθηκε στους άνδρες της Ασφαλείας Γιαννιτσών, οδήγησε τους αστυνομικούς σε μια δύσβατη και πυκνόφυτη δασική περιοχή στην Αραβησσό της Πέλλας, όπου εντόπισαν το φορτίο με τα ναρκωτικά και το έθεσαν υπό διακριτική παρακολούθηση περιμένοντας να δουν ποιος θα πήγαινε να το παραλάβει...

Φαίνεται, όμως, ότι οι παραλήπτες αντιλήφθηκαν  την παρουσία των αστυνομικών και απέφυγαν να εμφανιστούν. Έτσι, οι άνδρες της Ασφαλείας κατέσχεσαν τις οκτώ συσκευασίες που περιείχαν συνολικά επτά κιλά και 722 γραμμάρια ακατέργαστης κάνναβης και συνεχίζουν τις έρευνες για να εξακριβώσουν την ταυτότητα των δραστών.
πηγή: http://pelladothe.blogspot.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου