"Το μεν ισχυρόν γενέσθαι, της φύσεως έργον. Το δε λέγειν δύνασθαι τα συμφέροντα τη πατρίδι, ψυχής ίδιον και φρονήσεως" "ΝΑ ΑΓΑΠΑΣ ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ! ΝΑ ΛΕΣ: ΕΓΩ ΜΟΝΑΧΟΣ ΜΟΥ ΕΧΩ ΧΡΕΟΣ ΝΑ ΣΩΣΩ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΜΟΥ! ΑΝ ΔΕΝ ΣΩΘΕΙ ΕΓΩ ΦΤΑΙΩ!" Νίκος Καζαντζάκης

Τρίτη 16 Οκτωβρίου 2012

Νίκη για την Ομάδα Σκακιστών Γιαννιτσών

  

altΣτα πλαίσια του Διασυλλογικού Πρωταθλήματος Παίδων - Κορασίδων η ομάδα σκάκι των Γιαννιτσών, αναμετρήθηκε με την ομάδα της Φλώρινας, την Κυριακή 14 Οκτώβριου 2012 και αναδείχθηκε νικήτρια με σκορ 4,5-1,5.
Για την ομάδα των Γιαννιτσών έπαιξαν οι σκακιστές: Βασίλης Στεργιούλας, Χαράλαμπος Ποζουκίδης, Βαγγέλης Τόψης, Κωνσταντίνος Ανδρονίκου, Αφροδίτη Βακιρτζή και Κατερίνα Ζορμπά.
Στον επόμενο γύρο η ομάδα μας θα αναμετρηθεί με τον Σκακιστικό Πτολεμαϊδας την ερχόμενη Κυριακή.
πηγή: http://www.karatzova.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου