"Το μεν ισχυρόν γενέσθαι, της φύσεως έργον. Το δε λέγειν δύνασθαι τα συμφέροντα τη πατρίδι, ψυχής ίδιον και φρονήσεως" "ΝΑ ΑΓΑΠΑΣ ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ! ΝΑ ΛΕΣ: ΕΓΩ ΜΟΝΑΧΟΣ ΜΟΥ ΕΧΩ ΧΡΕΟΣ ΝΑ ΣΩΣΩ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΜΟΥ! ΑΝ ΔΕΝ ΣΩΘΕΙ ΕΓΩ ΦΤΑΙΩ!" Νίκος Καζαντζάκης

Τρίτη 9 Οκτωβρίου 2012

Γιαννιτσά: Προμήθευε με... πολεμοφόδια τους φιλάθλους!

altΈνας ανήλικος 15χρονος συνελήφθη την Κυριακή (07/10) πέριξ του χώρου του δημοτικού σταδίου της πόλης στα Γιαννιτσά - Πέλλας, κατά τη διάρκεια της ποδοσφαιρικής συνάντησης... 
... μεταξύ της ομώνυμης ομάδας με την  Λάρισσα,  όταν διαπιστώθηκε να προμηθεύει με... πολεμοφόδια (πέτρες), τους φιλάθλους της τοπικής ομάδας, για το λόγο που όλοι καταλαβαίνουμε. Ο ανήλικος συνελήφθη και οδήγηθηκε στον Εισαγγελέα.
πηγή: http://www.karatzova.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου