"Το μεν ισχυρόν γενέσθαι, της φύσεως έργον. Το δε λέγειν δύνασθαι τα συμφέροντα τη πατρίδι, ψυχής ίδιον και φρονήσεως" "ΝΑ ΑΓΑΠΑΣ ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ! ΝΑ ΛΕΣ: ΕΓΩ ΜΟΝΑΧΟΣ ΜΟΥ ΕΧΩ ΧΡΕΟΣ ΝΑ ΣΩΣΩ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΜΟΥ! ΑΝ ΔΕΝ ΣΩΘΕΙ ΕΓΩ ΦΤΑΙΩ!" Νίκος Καζαντζάκης

Τετάρτη 24 Οκτωβρίου 2012

Αθλητικές διακρίσεις μαθητών 3ου Γυμνασίου Γιαννιτσών‏

  

alt Η Διεύθυνση και ο Σύλλογος Διδασκόντων του 3ου Γυμνασίου Γιαννιτσών συγχαίρουν τους κάτωθι μαθητές για τις υψηλές διακρίσεις που χάρισαν στο σχολείο:
-τον Καπάκογλου Στέφανο για την πρώτη θέση (χρυσό μετάλιο) στους διασυλλογικούς αγώνες καγιάκ 2011-12,κατηγορία παίδων,που πραγματοποιήθηκαν στο Λουδία στις 21-22 Οκτώβρη 2012

-τον Μωυσίδη Ηρακλή για την 3η θέση στο Πανελλήνιο πρωτάθλημα τζούντο,κατηγορία παίδων Β', -60 κιλά, που πραγματοποιήθηκαν στην Αθήνα στις 21-22 Οκτώβρη 2012.



     πηγή:http://www.karatzova.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου