"Το μεν ισχυρόν γενέσθαι, της φύσεως έργον. Το δε λέγειν δύνασθαι τα συμφέροντα τη πατρίδι, ψυχής ίδιον και φρονήσεως" "ΝΑ ΑΓΑΠΑΣ ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ! ΝΑ ΛΕΣ: ΕΓΩ ΜΟΝΑΧΟΣ ΜΟΥ ΕΧΩ ΧΡΕΟΣ ΝΑ ΣΩΣΩ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΜΟΥ! ΑΝ ΔΕΝ ΣΩΘΕΙ ΕΓΩ ΦΤΑΙΩ!" Νίκος Καζαντζάκης

Κυριακή 7 Οκτωβρίου 2012

Εκατοντάδες παιδιά … έκαναν το γύρο των Γιαννιτσών με ποδήλατο


  Στις 5 Οκτωβρίου το μεσημέρι πραγματοποιήθηκε στα Γιαννιτσά ποδηλατική δράση με τίτλο «Ο γύρος της πόλης με ποδήλατο». Στη δράση αυτή μαζί με εκατοντάδες άλλα παιδιά, συμμετείχε και η ποδηλατική ομάδα του 3ου Γυμνασίου Γιαννιτσών με τη συνοδεία δύο καθηγητών της. Ο γύρος της πόλης δεν είχε αγωνιστικό χαρακτήρα ενώ στον τερματισμό έγιναν και τα εγκαίνια του πρώτου χώρου στάθμευσης ποδηλάτων από τον δήμαρχο Γιαννιτσών και μοιράστηκαν αναμνηστικά στους συμμετέχοντες μικρούς ποδηλάτες. Ωστόσο από τους συμμετέχοντες εκφράστηκαν παράπονα για την παρουσία αυτοκινήτων αλλά και φορτηγών.... σε ορισμένες περιπτώσεις ακόμη και δίπλα στους ποδηλάτες δείγμα της πλημμελούς οργάνωσης αλλά και επιτήρησης από τους υπευθύνους (δημοτική Αστυνομία και Τροχαία).http://loudias.blogspot.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου