"Το μεν ισχυρόν γενέσθαι, της φύσεως έργον. Το δε λέγειν δύνασθαι τα συμφέροντα τη πατρίδι, ψυχής ίδιον και φρονήσεως" "ΝΑ ΑΓΑΠΑΣ ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ! ΝΑ ΛΕΣ: ΕΓΩ ΜΟΝΑΧΟΣ ΜΟΥ ΕΧΩ ΧΡΕΟΣ ΝΑ ΣΩΣΩ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΜΟΥ! ΑΝ ΔΕΝ ΣΩΘΕΙ ΕΓΩ ΦΤΑΙΩ!" Νίκος Καζαντζάκης

Παρασκευή 5 Οκτωβρίου 2012

Παραμένει η ΔΟΥ Γιαννιτσών

Επίσημη διαβεβαίωση στον Γιώργο Καρασμάνη: «Παραμένει η ΔΟΥ Γιαννιτσών» Τελικά παραμένει η ΔΟΥ Γιαννιτσών. Την επίσημη αυτή ενημέρωση είχε σήμερα Πέμπτη (04/10/2012) ο Γιώργος Καρασμάνης από τον Διευθυντή του Πολιτικού Γραφείου του αρμόδιου Υφυπουργού Γιώργου Μαυραγάνη. Υπενθυμίζεται ότι ο βουλευτής στις 2 Αυγούστου είχε επισκεφτεί τον Υφυπουργό και του είχε εκθέσει τους λόγους για τους οποίους θα έπρεπε να παραμείνουν εν λειτουργία και οι δύο ΔΟΥ Αριδαίας και Γιαννιτσών λόγω των σημαντικότατων ιδιαιτεροτήτων που παρουσιάζει ο νομός. Ο Υφυπουργός είχε διαβεβαιώσει τότε τον Γιώργο Καρασμάνη ότι το θέμα τον απασχολεί έντονα και θα εξετάσει όλες τις υπάρχουσες δυνατότητες. Η επιτροπή που συγκροτήθηκε για να εξετάσει πως έχει το θέμα σε όλους τους νομούς, αποφάσισε τελικά να παραμείνει η ΔΟΥ Γιαννιτσών σε αυτόνομη λειτουργία. Η απόφαση πάρθηκε σε εφαρμογή αυστηρότατων αντικειμενικών κριτηρίων, όπως πληθυσμός της περιοχής, συνεπώς μεγαλύτερος αριθμός των φορολογουμένων και παρουσιάζει περισσότερα φορολογικά έσοδα έναντι γειτονικών εφοριών.
  04 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 2012 

ΑΠΟ ΤΟ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΓΡΑΦΕΙΟ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου