"Το μεν ισχυρόν γενέσθαι, της φύσεως έργον. Το δε λέγειν δύνασθαι τα συμφέροντα τη πατρίδι, ψυχής ίδιον και φρονήσεως" "ΝΑ ΑΓΑΠΑΣ ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ! ΝΑ ΛΕΣ: ΕΓΩ ΜΟΝΑΧΟΣ ΜΟΥ ΕΧΩ ΧΡΕΟΣ ΝΑ ΣΩΣΩ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΜΟΥ! ΑΝ ΔΕΝ ΣΩΘΕΙ ΕΓΩ ΦΤΑΙΩ!" Νίκος Καζαντζάκης

Σάββατο 13 Οκτωβρίου 2012

Εκδρομή στην Κορυτσά Αλβανίας από την Ιστορική και Λαογραφική Εταιρία «Φίλιππος»


Η Ιστορική και Λαογραφική Εταιρεία Γιαννιτσών «Ο Φίλιππος» στα πλαίσια του προγράμματος εκδρομών που έχει καθιερώσει αποφάσισε την διοργάνωση ημερήσιας εκδρομής στην Κορυτσά Αλβανίας (Β. Ήπειρος) για το Σάββατο 27 Οκτωβρίου 2012. Η εκδρομή διοργανώνεται προς τιμήν των πάππων και γονέων μας του 65ου Συντάγματος Γιαννιτσών που αφού υπερκέρασαν τον Μοράβα και έπειτα από σκληρές μάχες εισήλθαν στην Κορυτσά στις 21 Νοεμβρίου1940 και παρέμειναν μέχρι το τέλος του πολέμου. Στην εκδρομή περιλαμβάνονται :Επίσκεψη στην Μητρόπολη Κορυτσάς, επίσκεψη στον περίφημο Ναό της Αναστάσεως, επίσκεψη στο Βυζαντινό....
και Λαογραφικό Μουσείο και στο Ελληνικό Σχολείο, επίσκεψη στην Μπομποστίτσα, κοιμητήριο πεσόντων Ελλήνων στρατιωτών κατά τον Ελληνοϊταλικό πόλεμο του 1940-1941, όπου θα κατατεθεί και στεφάνι. Η συμμετοχή στην εκδρομή κοστίζει 20€ κατά άτομο. Η αναχώρηση θα γίνει στις 6:30 π.μ. από την πλατεία Γκόνου Γιώτα και όσοι επιθυμούν να συμμετάσχουν θα πρέπει εγκαίρως να το δηλώσουν προσωπικά ή τηλεφωνικά στα Γραφεία της Εταιρείας στην οδό Δημάρχου Κ. Στάμκου 1, 1ος όροφος τηλ. 2382083684 καθημερινά το πρωί 10:00π.μ. έως 1:00 μ.μ 
πηγή:http://loudias.blogspot.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου