"Το μεν ισχυρόν γενέσθαι, της φύσεως έργον. Το δε λέγειν δύνασθαι τα συμφέροντα τη πατρίδι, ψυχής ίδιον και φρονήσεως" "ΝΑ ΑΓΑΠΑΣ ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ! ΝΑ ΛΕΣ: ΕΓΩ ΜΟΝΑΧΟΣ ΜΟΥ ΕΧΩ ΧΡΕΟΣ ΝΑ ΣΩΣΩ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΜΟΥ! ΑΝ ΔΕΝ ΣΩΘΕΙ ΕΓΩ ΦΤΑΙΩ!" Νίκος Καζαντζάκης

Σάββατο 13 Οκτωβρίου 2012

Ο Σύλλογος Ειδικών Δυνάμεων Ν. Πέλλας "Δόκιμος Αχιλλέας Μιμιλίδης" για τα 100 χρόνια από τη Μάχη των Γιαννιτσών

  
altΣτις εορταστικές εκδηλώσεις του Δήμου Πέλλας για τα 100 χρόνια από τη Μάχη των Γιαννιτσών και την απελευθέρωση της πόλης μας και της ευρύτερης περιοχής της κεντρικής Μακεδονίας από τον τουρκικό ζυγό, θα συμμετέχει και ο Σύλλογός μας με τις εξής δραστηριότητες:
  1. Νυχτερινή πορεία 15 χλμ. Περίπου, στα υψώματα που διεξήχθησαν οι φονικότερες μάχες Ταλαμπά - Αμπελειών – Πενταπλατάνου - Γιαννιτσών.
  2. Παρέλαση στον πεζόδρομο με πεζοπόρα και οχήματα παλαιότερων εποχών.
Παρακαλούμε τα μέλη και τους φίλους μας να δηλώσουν έγκαιρα συμμετοχή και να συγκεντρωθούν την Τετάρτη 17 Οκτωβρίου στις 7 μ.μ. στα γραφεία του Συλλόγου για οδηγίες και συντονισμό.
Τηλ. Επικοινωνίας: 6974646834
Διεύθυνση Επικοινωνίας: Δ. Τσακμάκη 44, 58100, Γιαννιτσά
ο Γεν. Γραμματέας                                                                   ο Πρόεδρος
Χρισταντώνης Δημήτριος                                                       Κουτσοκώστας Γαβριήλ
πηγή: http://www.karatzova.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου