"Το μεν ισχυρόν γενέσθαι, της φύσεως έργον. Το δε λέγειν δύνασθαι τα συμφέροντα τη πατρίδι, ψυχής ίδιον και φρονήσεως" "ΝΑ ΑΓΑΠΑΣ ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ! ΝΑ ΛΕΣ: ΕΓΩ ΜΟΝΑΧΟΣ ΜΟΥ ΕΧΩ ΧΡΕΟΣ ΝΑ ΣΩΣΩ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΜΟΥ! ΑΝ ΔΕΝ ΣΩΘΕΙ ΕΓΩ ΦΤΑΙΩ!" Νίκος Καζαντζάκης

Τετάρτη 24 Οκτωβρίου 2012

Όποιος δεν έχει μυαλό, έχει πόδια.

Ο άλλος ο ανεγκέφαλος που κατέβηκε από τό όχημα που οδηγούσε στην παρέλαση(20 Οκτ. 2012 Γιαννιτσά) και στη συνέχεια προσπαθούσε να το οδηγήσει ενώ βάδιζε δίπλα του!!!(ευτυχώς τα κατάφερε).Αν,λέω αν κάτι πήγαινε στραβά και το όχημα(παλιό στρατιωτικό τζιπ Μ 151)εκτρέπονταν της πορείας του(αφού ο οδηγός του ήταν εκτός της σωστής θέσης οδήγησης)φαντάστηκε κάποιος υπεύθυνος της παρέλασης τι θα επακολουθούσε;
Να σας πω εγώ.Θα μετατρέπονταν η ημέρα γιορτής σε ημέρα πένθους και μάλιστα μεγάλου.
Ποιός άφησε αυτόν τον άμυαλο να παρελάσει δίχως πρώτα να εξασφαλίσει: *ότι είναι ψυχικά υγειής(ισχύει για όλους τους οδηγούς) *ότι το όχημα είναι ασφαλές(ισχύει για όλα τα οχήματα)* ότι γνώριζε να χειρίζεται τον συγκεκριμένο τύπο οχήματος και είχε άδεια γι' αυτό;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;
Και ευτυχώς,βοήθησε Ο Θεός και δέν έγινε κανένα κακό,παρά την ηλιθιότητα των καραγκιοζιλίδικων ακροβατικών του επιδειξία οδηγού.Σας ρωτώ,τον παρατήρησε κάποιος για τα καμώματά του,του είπε κάποιος ότι έβαλε τις ζωές των παρευρισκομένων,καθώς και την δική του,εμπρός σε θανάσιμο κίνδυνο;ή τον αφήνουμε(εσφαλμένα) να νομίζει ότι έκανε κάποιο μεγάλο κατόρθωμα;
Ο Γιαννιτσιώτης
Υ.Γ  Δεν υπάρχει τίποτε πιο επικίνδυνο από έναν επινοητικό ηλίθιο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου