"Το μεν ισχυρόν γενέσθαι, της φύσεως έργον. Το δε λέγειν δύνασθαι τα συμφέροντα τη πατρίδι, ψυχής ίδιον και φρονήσεως" "ΝΑ ΑΓΑΠΑΣ ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ! ΝΑ ΛΕΣ: ΕΓΩ ΜΟΝΑΧΟΣ ΜΟΥ ΕΧΩ ΧΡΕΟΣ ΝΑ ΣΩΣΩ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΜΟΥ! ΑΝ ΔΕΝ ΣΩΘΕΙ ΕΓΩ ΦΤΑΙΩ!" Νίκος Καζαντζάκης

Τρίτη 9 Οκτωβρίου 2012

Ένας χρόνος ποδηλατοβόλτες στα Γιαννιτσά


Συμπληρώνεται ένας χρόνος από την πρώτη ποδηλατοβόλτα που ξεκίνησε στα Γιαννιτσά τον περασμένο Οκτώβρη με πρωτοβουλία μιας παρέας φίλων του ποδηλάτου. Από τότε η παρέα αυτή μεγάλωσε και με πολύ μεράκι και αγάπη οργανώθηκε καλύτερα και πλέον κάθε Τετάρτη μικροί και μεγάλοι φίλοι του ποδηλάτου κάνουν έντονη την παρουσία τους στους δρόμους της πόλης τις πρώτες βραδινές ώρες. Συγκεκριμένα, οι συναντήσεις πραγματοποιούνται κάθε Τετάρτη στις 8:00 το βράδυ με σημείο εκκίνησης το πάρκο του Αγίου Γεωργίου στα Γιαννιτσά. Οι διοργανωτές καλούν μικρούς και μεγάλους που θέλουν να γίνουν μέλη αυτής της μεγάλης παρέας ιδιαίτερα τις βραδιές του Οκτώβρη που είναι ιδανικές για ποδηλατοβόλτες να βρεθούν αύριο το βράδυ στο σημείο συνάντησης..
πηγή: http://loudias.blogspot.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου