"Το μεν ισχυρόν γενέσθαι, της φύσεως έργον. Το δε λέγειν δύνασθαι τα συμφέροντα τη πατρίδι, ψυχής ίδιον και φρονήσεως" "ΝΑ ΑΓΑΠΑΣ ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ! ΝΑ ΛΕΣ: ΕΓΩ ΜΟΝΑΧΟΣ ΜΟΥ ΕΧΩ ΧΡΕΟΣ ΝΑ ΣΩΣΩ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΜΟΥ! ΑΝ ΔΕΝ ΣΩΘΕΙ ΕΓΩ ΦΤΑΙΩ!" Νίκος Καζαντζάκης

Τρίτη 16 Οκτωβρίου 2012

Εξιχνιάστηκε η δολοφονία του 24χρονου βοσκού στο Παλαίφυτο Γιαννιτσών


Οι αστυνομικές αρχές ανακοίνωσαν την εξιχνίαση της ανθρωποκτονίας που διεπράχθη χθες τα ξημερώματα σε βάρος 24χρονου βοσκού, αλβανικής υπηκοότητας, στο Παλαίφυτο Γιαννιτσών.

Ως δράστης κατηγορείται 30χρονος ομοεθνής του θύματος, ο οποίος αναζητείται. Σύμφωνα με πληροφορίες, οι δύο άνδρες είχαν καταναλώσει μεγάλη ποσότητα αλκοόλ σε καφενείο της περιοχής. Στη συνέχεια, πιθανότατα για προσωπικές διαφορές, ο 30χρονος τραυμάτισε θανάσιμα με μαχαίρι τον συμπατριώτη του, επιφέροντάς του αλλεπάλληλα χτυπήματα στο θώρακα και την κοιλιά.

Ο δράστης τηλεφώνησε στον εργοδότη του 24χρονου...
υποδεικνύοντας του το σημείο όπου βρισκόταν το θύμα. Εκεί βρέθηκε επίσης το μαχαίρι με το οποίο έγινε η δολοφονία.

Σύμφωνα με την Αστυνομία, ο δράστης, ο οποίος φιλοξενείτο το τελευταίο διάστημα από τον 24χρονο, βρίσκεται παράνομα στη χώρα μας.

Η Αστυνομία διενεργεί έρευνες για τον εντοπισμό και τη σύλληψη του 30χρονου.
πηγή: http://pelladothe.blogspot.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου