"Το μεν ισχυρόν γενέσθαι, της φύσεως έργον. Το δε λέγειν δύνασθαι τα συμφέροντα τη πατρίδι, ψυχής ίδιον και φρονήσεως" "ΝΑ ΑΓΑΠΑΣ ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ! ΝΑ ΛΕΣ: ΕΓΩ ΜΟΝΑΧΟΣ ΜΟΥ ΕΧΩ ΧΡΕΟΣ ΝΑ ΣΩΣΩ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΜΟΥ! ΑΝ ΔΕΝ ΣΩΘΕΙ ΕΓΩ ΦΤΑΙΩ!" Νίκος Καζαντζάκης

Δευτέρα 12 Νοεμβρίου 2012

Γιαννιτσά: Επιχείρησε να αυτοκτονήσει, αλλά σώθηκε στο παρά πέντε!

  

alt
 κλικ για μεγέθυνση
Στο παρά πέντε πρόλαβαν και ευτυχώς έσωσαν 54χρονη γυναίκα σε τοπική κοινότητα του δήμου Πέλλας.

Συγκεκριμένα σήμερα (12/11) πρωινές ώρες, η 54χρονη για άγνωστους λόγους, αποπειράθηκε να δώσει τέλος στην ζωή της, μέσα στο ίδιο της το σπίτι όταν κατάπιε μεγάλο αριθμό χαπιών.
Για καλή της τύχη την άτυχη γυναίκα  βρήκε φιλικό της πρόσωπο, που αμέσως ειδοποίησε ασθενοφόρο την οποία μετέφερε στο Νοσοκομείο Γιαννιτσών, όπου οι γιατροί κατάφεραν προσφέροντας  τις πρώτες βοήθειες, να σώσουν τη ζωή της. Το συμβάν ερευνούν οι τοπικές Αρχές.
πηγή:http://www.karatzova.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου