"Το μεν ισχυρόν γενέσθαι, της φύσεως έργον. Το δε λέγειν δύνασθαι τα συμφέροντα τη πατρίδι, ψυχής ίδιον και φρονήσεως" "ΝΑ ΑΓΑΠΑΣ ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ! ΝΑ ΛΕΣ: ΕΓΩ ΜΟΝΑΧΟΣ ΜΟΥ ΕΧΩ ΧΡΕΟΣ ΝΑ ΣΩΣΩ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΜΟΥ! ΑΝ ΔΕΝ ΣΩΘΕΙ ΕΓΩ ΦΤΑΙΩ!" Νίκος Καζαντζάκης

Κυριακή 18 Νοεμβρίου 2012

Γιαννιτσά: Νεαροί διαρρήκτες αυτόματου πωλητή παιχνιδιών

alt
 κλικ για μεγέθυνση
Από αστυνομικούς του Τμήματος Ασφαλείας Γιαννιτσών, βραδινές ώρες χθες (16/11) στα Γιαννιτσά, συνελήφθησαν δύο νεαροί Έλληνες, ηλικίας 19 και 20 χρόνων, διότι προσπάθησαν να διαρρήξουν μηχάνημα αυτόματου πωλητή παιχνιδιών.

Οι νεαροί έγιναν αντιληπτοί και συνελήφθησαν από περιπολούντες Αστυνομικούς.
Σε σωματικό έλεγχο των προαναφερομένων στην κατοχή του 19χρονου βρέθηκε και κατασχέθηκε ένας λοστός - διαρρηκτικό εργαλείο. Προανάκριση διενεργήθηκε από το Τμήμα Ασφαλείας Γιαννιτσών Πέλλας.
πηγή: http://www.karatzova.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου