"Το μεν ισχυρόν γενέσθαι, της φύσεως έργον. Το δε λέγειν δύνασθαι τα συμφέροντα τη πατρίδι, ψυχής ίδιον και φρονήσεως" "ΝΑ ΑΓΑΠΑΣ ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ! ΝΑ ΛΕΣ: ΕΓΩ ΜΟΝΑΧΟΣ ΜΟΥ ΕΧΩ ΧΡΕΟΣ ΝΑ ΣΩΣΩ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΜΟΥ! ΑΝ ΔΕΝ ΣΩΘΕΙ ΕΓΩ ΦΤΑΙΩ!" Νίκος Καζαντζάκης

Σάββατο 10 Νοεμβρίου 2012

Γιαννιτσά: Τραυματίσθηκε σοβαρά, πέφτοντας από ύψος πέντε! μέτρων

  

alt
 κλικ για μεγέθυνση
'' Αν έχεις τύχη διάβαινε ΄΄ λέει ο θυμόσοφος λαός μας. Φαίνεται όμως ότι ο 68χρονος κάτοικος τοπικής κοινότητας του τέως δήμου Γιαννιτσών, ήταν διπλά άτυχος.
Ειδικότερα ο άτυχος άνδρας  ενώ βρισκόταν στην διώροφη κατοικία του, κατά λάθος κλειδώθηκε μέσα σ΄αυτήν και επιχείρησε να βγει από το μπαλκόνι του σπιτιού του, με αποτέλεσμα να χάσει την ισορροπία του, να πέσει από ύψος πέντε μέτρων περίπου στο έδαφος και να τραυματισθεί σοβαρά.
Τον 68χρονο βρήκε ο αδελφός του σε ημιλιπόθυμη κατάσταση, ο οποίος  ειδοποίησε αμέσως ασθενοφόρο που τον μετέφερε στο Νοσοκομείο Γιαννιτσών για χειρουργείο και νοσηλεία.
πηγή: http://www.karatzova.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου