"Το μεν ισχυρόν γενέσθαι, της φύσεως έργον. Το δε λέγειν δύνασθαι τα συμφέροντα τη πατρίδι, ψυχής ίδιον και φρονήσεως" "ΝΑ ΑΓΑΠΑΣ ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ! ΝΑ ΛΕΣ: ΕΓΩ ΜΟΝΑΧΟΣ ΜΟΥ ΕΧΩ ΧΡΕΟΣ ΝΑ ΣΩΣΩ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΜΟΥ! ΑΝ ΔΕΝ ΣΩΘΕΙ ΕΓΩ ΦΤΑΙΩ!" Νίκος Καζαντζάκης

Τρίτη 20 Νοεμβρίου 2012

Κατάληψη Δημαρχείου & εδρών ΔΕ Δήμου Πέλλας

alt
Κλιμάκωση καταλήψεων
Σήμερα 20-11-2012 πραγματοποιήσαμε κατάληψη του Δημαρχείου και των εδρών των δημοτικών ενοτήτων του Δήμου Πέλλας διαμαρτυρόμενοι για την φτωχοποίηση του ελληνικού λαού και την δρομολογούμενη απόλυση χιλιάδων συναδέλφων μας.
Το σύνολο των συναδέλφων συμμετείχε στην κινητοποίηση. Σε ένδειξη αλληλεγγύης με την κοινωνία λειτούργησαν καθαριότητα, παιδικοί σταθμοί και ΚΑΠΗ. Η αντίδραση στην οικονομική κατοχή της πατρίδας είναι ευθύνη όλων μας.
με αγωνιστικούς χαιρετισμούς
το ΔΣ
πηγή: http://www.karatzova.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου