"Το μεν ισχυρόν γενέσθαι, της φύσεως έργον. Το δε λέγειν δύνασθαι τα συμφέροντα τη πατρίδι, ψυχής ίδιον και φρονήσεως" "ΝΑ ΑΓΑΠΑΣ ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ! ΝΑ ΛΕΣ: ΕΓΩ ΜΟΝΑΧΟΣ ΜΟΥ ΕΧΩ ΧΡΕΟΣ ΝΑ ΣΩΣΩ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΜΟΥ! ΑΝ ΔΕΝ ΣΩΘΕΙ ΕΓΩ ΦΤΑΙΩ!" Νίκος Καζαντζάκης

Δευτέρα 19 Νοεμβρίου 2012

Πρωταθλήτρια 2012 η ομάδα σκακιού Γιαννιτσών

alt
 κλικ για μεγέθυνση
Μετά από συναρπαστική μάχη 5 γύρων , η ομάδα σκακιού των Γιαννιτσών, όπου αντιμετώπισε την περσινή πρωταθλήτρια και 2 ομάδες από συλλόγους Α εθνικής, κατέκτησε το Πρωτάθλημα Κεντροδυτικής Μακεδονίας στην κατηγορία Παίδων - Κορασίδων, εξασφαλίζοντας την πρόκριση στα τελικά του πανελλήνιου Πρωταθλήματος.

Στο τελευταίο γύρο αντιμετώπισε την ομάδα της Φλώρινας (σύλλογος Α εθνικής) κερδίζοντάς την με σκορ 3.5-2.5 . Για την ομάδα των Γιαννιτσών έπαιξαν οι:
1. Βασίλης Στεργιούλας
2. Ποζουκιδης Χαραλαμπος
3. Βαγγέλης Τόψης
4. Ανδρόνικου Κωνσταντίνος
5. Αφροδίτη Ρακιτζή (Φώτο)
6. Κατερίνη Ζορμπά
7. Ανδρόνικου Δημήτριος.
Προπονητής και αρχηγός της ομάδας ο Γιάννης Χατζηαβραμιδης, ο οποίος προετοίμασε με επιτυχία την ομάδα και κατάφερε αυτό το εξαιρετικό αποτέλεσμα.
 πηγή:http://www.karatzova.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου