"Το μεν ισχυρόν γενέσθαι, της φύσεως έργον. Το δε λέγειν δύνασθαι τα συμφέροντα τη πατρίδι, ψυχής ίδιον και φρονήσεως" "ΝΑ ΑΓΑΠΑΣ ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ! ΝΑ ΛΕΣ: ΕΓΩ ΜΟΝΑΧΟΣ ΜΟΥ ΕΧΩ ΧΡΕΟΣ ΝΑ ΣΩΣΩ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΜΟΥ! ΑΝ ΔΕΝ ΣΩΘΕΙ ΕΓΩ ΦΤΑΙΩ!" Νίκος Καζαντζάκης

Τρίτη 27 Νοεμβρίου 2012

Προφυλακίστηκε ο Γ. Τεκτερίδης

 

alt
 κλικ για μεγέθυνση
Προφυλακιστέος κρίθηκε μετά την απολογία του στον ανακριτή ο 62χρονος Γιώργος Τεκτερίδης, ο οποίος την περασμένη εβδομάδα εισέβαλε στο κατάστημα του Ταμείου Παρακαταθηκών και Δανείων στη Θεσσαλονίκη, απειλώντας ότι θα αυτοπυροποληθεί.

Στην απολογία του, μεταξύ άλλων, ο 62χρονος ισχυρίστηκε ότι «δεν είχε σκοπό να προκαλέσει κακό σε κανέναν», ενώ δικαιολόγησε την πράξη του, λέγοντας ότι «βρέθηκε σε απόγνωση», καθώς -όπως είπε- «ενώ ήταν κατηγορούμενος για οφειλές στο Δημόσιο, το Ταμείο κρατούσε δεσμευμένα μεγάλο χρηματικό ποσό το οποίο έπρεπε να του αποδοθεί». Οπως είπε, με τα χρήματα που ήταν δεσμευμένα στο Ταμείο Παρακαταθηκών και Δανείων θα μπορούσε να εξοφλήσει τις οφειλές του στο Δημόσιο και προσκόμισε, μάλιστα, σχετικά έγγραφα της ΔΟΥ Γιαννιτσών.
Ο επιχειρηματίας απολογήθηκε στον ανακριτή κατηγορούμενος για αρπαγή, απόπειρα εμπρησμού από την οποία μπορούσε να προκύψει κίνδυνος σε άνθρωπο, αντίσταση και παράνομη οπλοκατοχή.
πηγή: http://www.karatzova.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου