"Το μεν ισχυρόν γενέσθαι, της φύσεως έργον. Το δε λέγειν δύνασθαι τα συμφέροντα τη πατρίδι, ψυχής ίδιον και φρονήσεως" "ΝΑ ΑΓΑΠΑΣ ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ! ΝΑ ΛΕΣ: ΕΓΩ ΜΟΝΑΧΟΣ ΜΟΥ ΕΧΩ ΧΡΕΟΣ ΝΑ ΣΩΣΩ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΜΟΥ! ΑΝ ΔΕΝ ΣΩΘΕΙ ΕΓΩ ΦΤΑΙΩ!" Νίκος Καζαντζάκης

Παρασκευή 30 Νοεμβρίου 2012

Γιαννιτσά: "Μαϊμού" λογιστές απέσπασαν 2.500 € από 78χρονο

alt
 κλικ για μεγέθυνσηΘύμα απάτης έπεσε 78χρονος από τον οποίο δύο δράστες, προσποιούμενοι τους λογιστές και με το πρόσχημα ότι έχουν επαγγελματική σχέση με το γιο του ηλικιωμένου, απέσπασαν 2.500 ευρώ.
Το περιστατικό σημειώθηκε πρωινές ώρες χθες (29/11) στα Γιαννιτσά. Ήδη ταυτοποιήθηκε ο ένας εκ των δύο δραστών  που πρόκειται για έναν 26χρονο. Διεξάγονται αστυνομικές αναζητήσεις για τον εντοπισμό και τη σύλληψη των δραστών, ενώ την προανάκριση διενεργεί το Τμήμα Ασφαλείας Γιαννιτσών Πέλλας.
πηγή: http://www.karatzova.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου