"Το μεν ισχυρόν γενέσθαι, της φύσεως έργον. Το δε λέγειν δύνασθαι τα συμφέροντα τη πατρίδι, ψυχής ίδιον και φρονήσεως" "ΝΑ ΑΓΑΠΑΣ ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ! ΝΑ ΛΕΣ: ΕΓΩ ΜΟΝΑΧΟΣ ΜΟΥ ΕΧΩ ΧΡΕΟΣ ΝΑ ΣΩΣΩ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΜΟΥ! ΑΝ ΔΕΝ ΣΩΘΕΙ ΕΓΩ ΦΤΑΙΩ!" Νίκος Καζαντζάκης

Σάββατο 10 Νοεμβρίου 2012

Γιαννιτσά: Κυκλοφορούσε με τη σύρριγγα... ανά χείρας!

  
alt Άναυδοι έμειναν οι Αστυνομικοί χθες (08/11) λίγο μετά το μεσημέρι, όταν επιχείρησαν νε ελέγξουν έναν 36χρονο άνδρα που βάδιζε  σε κεντρική πλατεία των Γιαννιτσών.
Έκπληκτοι διαπίστωσαν ότι κρατούσε στο χέρι του μία σύριγγα! που όπως αποδείχθηκε περιείχε ναρκωτικό φάρμακο και ήταν έτοιμος να κάνει χρήση μπροστά στα μάτια περαστικών και Αστυνομικών!.
Ευτυχώς οι Αστυνομικοί  κατάφεραν να τον... αφοπλίσουν, να τον συλλάβουν και να τον οδηγήσουν στην δικαιοσύνη.
πηγή:http://www.karatzova.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου