"Το μεν ισχυρόν γενέσθαι, της φύσεως έργον. Το δε λέγειν δύνασθαι τα συμφέροντα τη πατρίδι, ψυχής ίδιον και φρονήσεως" "ΝΑ ΑΓΑΠΑΣ ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ! ΝΑ ΛΕΣ: ΕΓΩ ΜΟΝΑΧΟΣ ΜΟΥ ΕΧΩ ΧΡΕΟΣ ΝΑ ΣΩΣΩ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΜΟΥ! ΑΝ ΔΕΝ ΣΩΘΕΙ ΕΓΩ ΦΤΑΙΩ!" Νίκος Καζαντζάκης

Τρίτη 27 Νοεμβρίου 2012

Γιαννιτσά: Μικρές... χωματερές, πριν τα φανάρια!

alt
 κλικ για μεγέθυνση
Λένε ότι ο πολιτισμός και το επίπεδο ενός λαού, φαίνεται από την καθαριότητα. Το περιεχόμενο! της παραπλεύρω  φώτο, μπορεί να είναι σταγόνα στον ωκεανό, όμως αποτυπώνει  πλήρως την εικόνα που επικρατεί στην χώρα μας στον τομέα της καθαριότητας και του πολιτισμού.

Με λύπη διαπιστώνει ο περαστικός, ότι  στο τέλος της Νέας Επαρχιακής Οδού Σκύδρας-Γιαννιτσών, στο φανάρι που οδηγεί  προς Γιαννιτσά και Θεσσαλονίκη, τον... σκουπιδότοπο (και δεν είναι ο μοναδικός) που δημιουργήσαμε όλοι εμείς οι οδηγοί και συνοδηγοί, οι οποίοι περιμένοντας να ανάψει  ο... σταμάτης για τους πεζούς! προκειμένου να συνεχίσουμε την πορεία μας, ανοίγουμε τα παράθυρα και πετάμε στην άκρη του οδοστρώματος ότι δεν μας είναι χρήσιμο (πακέτα από τσιγάρα, πλαστικά κύπελλα από καφέ και διάφορα άλλα σκουπίδια) με αποτέλεσμα να δημιουργούμε μία μικρή... χωματερή στο σημείο εκείνο.
Ίσως να μην κατανοούμε τη στιγμή εκείνη τι πράττουμε, αλλά βλέποντας συνολικά την εικόνα που δημιουργήσαμε, είμαστε σίγουροι ότι οι υγιής σκεπτόμενοι τουλάχιστον πολίτες, σίγουρα δε θα νιώθουν άνετα βλέποντας αυτήν την εικόνα. 
πηγή: http://www.karatzova.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου