"Το μεν ισχυρόν γενέσθαι, της φύσεως έργον. Το δε λέγειν δύνασθαι τα συμφέροντα τη πατρίδι, ψυχής ίδιον και φρονήσεως" "ΝΑ ΑΓΑΠΑΣ ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ! ΝΑ ΛΕΣ: ΕΓΩ ΜΟΝΑΧΟΣ ΜΟΥ ΕΧΩ ΧΡΕΟΣ ΝΑ ΣΩΣΩ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΜΟΥ! ΑΝ ΔΕΝ ΣΩΘΕΙ ΕΓΩ ΦΤΑΙΩ!" Νίκος Καζαντζάκης

Πέμπτη 8 Νοεμβρίου 2012

Σαρανταλείτουργο και αγρυπνία στα Γιαννιτσά

  

alt Στο Ιερό Παρεκκλήσιο αγίας Αικατερίνης Γιαννιτσών (παραπλεύρως Ο.Τ.Ε.), από την Πέμπτη 15 Νοεμβρίου 2012 και κατά τη διάρκεια της Σαρακοστής των Χριστουγέννων θα τελεσθεί Σαρανταλείτουργο καθημερινά από τις 7:30 π.μ. έως 9:30 π.μ. (εκτός Τρίτη πρωί λόγω αγρυπνίας Δευτέρα το βράδυ).
-  Κάθε Δευτέρα βράδυ θα τελείται Αγρυπνία

(βραδινή θεία Λειτουργία) από τις 8:30 μ.μ. έως 12:30 π.μ..
Το Σαρανταλείτουργο γίνεται προς πνευματική ωφέλεια ζώντων και ανάπαυση των κεκοιμημένων.
Όσοι επιθυμείτε μπορείτε να παραδώσετε τα ονόματα  ζώντων και κεκοιμημένων για να μνημονεύονται καθημερινά στην αγ. Πρόθεση.
πηγή:http://www.karatzova.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου