"Το μεν ισχυρόν γενέσθαι, της φύσεως έργον. Το δε λέγειν δύνασθαι τα συμφέροντα τη πατρίδι, ψυχής ίδιον και φρονήσεως" "ΝΑ ΑΓΑΠΑΣ ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ! ΝΑ ΛΕΣ: ΕΓΩ ΜΟΝΑΧΟΣ ΜΟΥ ΕΧΩ ΧΡΕΟΣ ΝΑ ΣΩΣΩ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΜΟΥ! ΑΝ ΔΕΝ ΣΩΘΕΙ ΕΓΩ ΦΤΑΙΩ!" Νίκος Καζαντζάκης

Κυριακή 11 Νοεμβρίου 2012

Βρείτε το φθηνότερο κινητό, σταθερό & ίντερνετ

  

alt
 κλικ για μεγέθυνση
Το Skroutz MyBill είναι η νέα, καινοτόμος υπηρεσία από τη δημοφιλή μηχανή αναζήτησης και σύγκρισης τιμών skroutz.gr, η οποία παρέχει άμεση σύγκριση των προγραμμάτων κινητής τηλεφωνίας, σταθερής τηλεφωνίας και ίντερνετ, επιτρέποντας στους χρήστες να επιλέξουν ακριβώς το πακέτο που τους ταιριάζει και να εξοικονομήσουν χρήματα από τους λογαριασμούς τους.

Η αναζήτηση και σύγκριση των πακέτων κινητής τηλεφωνίας ιεραρχείται με βάση τα χαρακτηριστικά που εισάγει ο χρήστης, με τρεις εναλλακτικούς τρόπους: Ανάλογα με τις ανάγκες του, ανάλογα με την κατανάλωση του και ανάλογα με τη συσκευή που επιθυμεί.
πηγή:http://www.karatzova.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου