"Το μεν ισχυρόν γενέσθαι, της φύσεως έργον. Το δε λέγειν δύνασθαι τα συμφέροντα τη πατρίδι, ψυχής ίδιον και φρονήσεως" "ΝΑ ΑΓΑΠΑΣ ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ! ΝΑ ΛΕΣ: ΕΓΩ ΜΟΝΑΧΟΣ ΜΟΥ ΕΧΩ ΧΡΕΟΣ ΝΑ ΣΩΣΩ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΜΟΥ! ΑΝ ΔΕΝ ΣΩΘΕΙ ΕΓΩ ΦΤΑΙΩ!" Νίκος Καζαντζάκης

Τρίτη 13 Νοεμβρίου 2012

Νίκη για την ομάδα Σκάκι Γιαννιτσών επί της Κατερίνης με σκορ 1,5-4




Στα πλαίσια της 3ης αγωνιστικής του Διασυλλογικού Πρωταθλήματος Παίδων-Κορασίδων ,
η ομάδα σκάκι της πόλης μας αναμετρήθηκε με την ομάδα της Κατερίνης, 
την Κυριακή 4 Νοέμβριου 2012 και αναδέχθηκε νικήτρια με σκορ 4-1,5.
Για την ομάδα μας έπαιξαν οι σκακιστές: Βασίλης Στεργιουλας, Χαράλαμπος Ποζουκιδης,
Βαγγελης Τοψης, Κωνσταντίνος Ανδρονικου, Αφροδίτη Βακιρτζη και Κατερίνα Ζορμπα.
Στον επόμενο γύρο η ομάδα μας θα αναμετρηθεί αυτήν της Φλώρινας
οπότε και θα ξεκαθαρίσει και το ποια ομάδα θα αναδεχθεί πρωταθλήτρια στην Κεντροδυτική Μακεδονία.
πηγή: http://pelladothe.blogspot.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου