"Το μεν ισχυρόν γενέσθαι, της φύσεως έργον. Το δε λέγειν δύνασθαι τα συμφέροντα τη πατρίδι, ψυχής ίδιον και φρονήσεως" "ΝΑ ΑΓΑΠΑΣ ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ! ΝΑ ΛΕΣ: ΕΓΩ ΜΟΝΑΧΟΣ ΜΟΥ ΕΧΩ ΧΡΕΟΣ ΝΑ ΣΩΣΩ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΜΟΥ! ΑΝ ΔΕΝ ΣΩΘΕΙ ΕΓΩ ΦΤΑΙΩ!" Νίκος Καζαντζάκης

Τετάρτη 21 Νοεμβρίου 2012

Γιαννιτσά: Τα παρέδωσε... αλλά συνελήφθη

  
alt
 κλικ για μεγέθυνση
Ένας 28χρονος συνελήφθη προχθες (19/11) λίγο πριν τα μεσάνυχτα, όταν κινούμενος με το όχημά του σε κεντρική οδό των Γιαννιτσών και σταθμεύθηκε...
... για έλεγχο από περιπολούντες Αστυνομικούς, προκειμένου αποφύγει τα χειρότερα παρέδωσε με τη θέλησή του, ποσότητα ναρκωτικών ουσιών που είχε πάνω του. Παρ΄όλα αυτά όμως οι Αστυνομικοί κατέσχεσαν τα ναρκωτικά και οδήγησαν τον 28χρονο στην δικαιοσύνη.
πηγή: http://www.karatzova.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου