"Το μεν ισχυρόν γενέσθαι, της φύσεως έργον. Το δε λέγειν δύνασθαι τα συμφέροντα τη πατρίδι, ψυχής ίδιον και φρονήσεως" "ΝΑ ΑΓΑΠΑΣ ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ! ΝΑ ΛΕΣ: ΕΓΩ ΜΟΝΑΧΟΣ ΜΟΥ ΕΧΩ ΧΡΕΟΣ ΝΑ ΣΩΣΩ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΜΟΥ! ΑΝ ΔΕΝ ΣΩΘΕΙ ΕΓΩ ΦΤΑΙΩ!" Νίκος Καζαντζάκης

Πέμπτη 8 Νοεμβρίου 2012

Εξόφληση τελών κυκλοφορίας στα ΕΛΤΑ

 

alt Σύμφωνα με σχετική απόφαση του υπουργείου Οικονομικών, όσοι δεν έχουν πρόσβαση στο διαδίκτυο ώστε να εκτυπώσουν τα σχετικά ειδοποιητήρια, έχουν τη δυνατότητα να εξοφλήσουν τα τέλη κυκλοφορίας 2013, προσκομίζοντας στα ΕΛΤΑ μόνο τον ΑΦΜ και την άδεια κυκλοφορίας του οχήματός τους, χωρίς καμία πρόσθετη επιβάρυνση.
Υπενθυμίζεται ότι από φέτος καταργήθηκε η υποχρέωση προμήθειας του σχετικού σήματος, και τα τέλη θα εξοφλούνται στο δίκτυο των ΕΛΤΑ με αποδεικτικό εξόφλησης την απόδειξη πληρωμής.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου