"Το μεν ισχυρόν γενέσθαι, της φύσεως έργον. Το δε λέγειν δύνασθαι τα συμφέροντα τη πατρίδι, ψυχής ίδιον και φρονήσεως" "ΝΑ ΑΓΑΠΑΣ ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ! ΝΑ ΛΕΣ: ΕΓΩ ΜΟΝΑΧΟΣ ΜΟΥ ΕΧΩ ΧΡΕΟΣ ΝΑ ΣΩΣΩ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΜΟΥ! ΑΝ ΔΕΝ ΣΩΘΕΙ ΕΓΩ ΦΤΑΙΩ!" Νίκος Καζαντζάκης

Κυριακή 25 Νοεμβρίου 2012

Εκδήλωση-συζήτηση για την εξόρυξη χρυσού στα Γιαννιτσά

alt
 κλικ για μεγέθυνση
Το Δίκτυο Πολιτών για το Περιβάλλον, διοργανώνει εκδήλωση-συζήτηση  με θέμα Εξόρυξη χρυσού:

- Επιπτώσεις στο περιβάλλον στον αγροτικό κόσμο
- Αντίσταση των τοπικών κοινωνιών
Το Σάββατο 1 Δεκέμβρη 7:00 μμ στο Κέντρο Πληροφόρησης Νέων (Πνευματικό Κέντρο Γιαννιτσών)
Ομιλητές:
Κυριάκος Παναγιωτόπουλος Καθηγητής εδαφολογίας Πολυτεχνική Σχολή ΑΠΘ
Γιώργος Τριανταφυλλίδης Επίκουρος Καθηγητής μεταλλειολογίας Πολυτεχνική Σχολή ΑΠΘ
Σαράντης Δημητριάδης Ομότιμος Καθηγητής γεωλογίας ΑΠΘ
Τόλης Παπαγεωργίου Παρατηρητήριο Μεταλλευτικών
πηγή:http://www.karatzova.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου