"Το μεν ισχυρόν γενέσθαι, της φύσεως έργον. Το δε λέγειν δύνασθαι τα συμφέροντα τη πατρίδι, ψυχής ίδιον και φρονήσεως" "ΝΑ ΑΓΑΠΑΣ ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ! ΝΑ ΛΕΣ: ΕΓΩ ΜΟΝΑΧΟΣ ΜΟΥ ΕΧΩ ΧΡΕΟΣ ΝΑ ΣΩΣΩ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΜΟΥ! ΑΝ ΔΕΝ ΣΩΘΕΙ ΕΓΩ ΦΤΑΙΩ!" Νίκος Καζαντζάκης

Πέμπτη 12 Απριλίου 2012

Εκλογές express. Στις 6 Μαΐου ο λαός αποφασίζει για το μέλλον της χώρας


Αυτό που όλοι ανάφεραν ως σοβαρή πιθανότητα τελικά επιβεβαιώθηκε ως γεγονός. Ο πρωθυπουργός Λάμπρος Παπαδήμος επισκέφθηκε χθες τον πρόεδρο της Δημοκρατίας και του ανήγγειλε την προκήρυξη εκλογών την Κυριακή 6 Μαίου. Λίγο αργότερα απηύθυνε προς τον ελληνικό λαό, τηλεοπτικό μήνυμα στο οποίο επισήμανε την κρισιμότητα της επερχόμενης εκλογικής αναμέτρησης για το μέλλον της χώρας λέγοντας χαρακτηριστικά «Από τις επιλογές που θα κάνουμε δεν θα κριθεί μόνο ποια κυβέρνηση θα σχηματιστεί την επομένη των εκλογών. Θα κριθεί η πορεία της Ελλάδας τις επόμενες δεκαετίες»,  προσθέτοντας ότι «οι αποφάσεις μας δεν πρέπει να είναι στραμμένες στο χθες αλλά στο αύριο». Ήδη πάντως τα επιτελεία των κομμάτων εργάζονται μέρα νύχτα για να κλείσουν....
τις εκλογικές λίστες και να οργανώσουν την προεκλογική εκστρατεία τους, αφού τα χρονικά περιθώρια είναι ασφυκτικά.
Πάντως δεν αναμένονται μεγάλες κινητοποιήσεις κόσμου και μεγάλες ανοιχτές ομιλίες αφού οι ψηφοφόροι είναι προβληματισμένοι και σε μεγάλο βαθμό αναποφάσιστοι μπροστά στα διλλήματα που τους θέτουν οι πολιτικοί. Άλλωστε Εκλογές δεν είναι λίγοι αυτοί που τις χαρ
ακτηρίζουν ως εκλογές του καναπέ και της τηλεόρασης και μάλλον δεν έχουν άδικο…
πηγή: http://loudias.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου