"Το μεν ισχυρόν γενέσθαι, της φύσεως έργον. Το δε λέγειν δύνασθαι τα συμφέροντα τη πατρίδι, ψυχής ίδιον και φρονήσεως" "ΝΑ ΑΓΑΠΑΣ ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ! ΝΑ ΛΕΣ: ΕΓΩ ΜΟΝΑΧΟΣ ΜΟΥ ΕΧΩ ΧΡΕΟΣ ΝΑ ΣΩΣΩ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΜΟΥ! ΑΝ ΔΕΝ ΣΩΘΕΙ ΕΓΩ ΦΤΑΙΩ!" Νίκος Καζαντζάκης

Παρασκευή 27 Απριλίου 2012

Εικονική περιήγηση σε Αιγές και Πέλλα

alt
Το έργο «Δίκτυο εικονικής περιήγησης στο αρχαίο βασίλειο των Μακεδόνων» υλοποιείται από την ΙΖ΄ Εφορεία Προϊστορικών και Κλασικών Αρχαιοτήτων.

Η λειτουργία του προβλέπει την «επίσκεψη» - μέσω διαδικτύου – των χρηστών σε αρχαιολογικές περιοχές, όπως οι Αιγές και η Πέλλα, αλλά και σε σημαντικά μνημεία όπως οι αρχαίοι βασιλικοί τάφοι. Με την ψηφιοποίηση μιας σειρά αρχαίων αντικειμένων από την περιοχή, όσοι χρησιμοποιούν την εφαρμογή θα μπορούν να γνωρίσουν σε βάθος στοιχεία – σύμβολα της ιστορικής και πολιτιστικής μας κληρονομιάς.
Η λειτουργία εκπαιδευτικών παιχνιδιών και άλλων εφαρμογών που πλαισιώνουν το συγκεκριμένο έργο έχουν στόχο στο να συμβάλλουν απόκτηση (ιστορικών) γνώσεων και για τις Βόρειες πόλεις της Ελλάδας, με τρόπο ευχάριστο και διασκεδαστικό.
Η μελέτη για την λειτουργία και αυτής της ψηφιακής πλατφόρμας εγκρίθηκε επίσης προσφάτως από τα μέλη του Κεντρικού Αρχαιολογικό Συμβουλίου. Το εν λόγω έργο, συμπληρώνει το εικονικό μουσείο για τον Μεγάλο Αλέξανδρο, το οποίο είναι υπό κατασκευή.
πηγή: http://www.karatzova.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου