"Το μεν ισχυρόν γενέσθαι, της φύσεως έργον. Το δε λέγειν δύνασθαι τα συμφέροντα τη πατρίδι, ψυχής ίδιον και φρονήσεως" "ΝΑ ΑΓΑΠΑΣ ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ! ΝΑ ΛΕΣ: ΕΓΩ ΜΟΝΑΧΟΣ ΜΟΥ ΕΧΩ ΧΡΕΟΣ ΝΑ ΣΩΣΩ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΜΟΥ! ΑΝ ΔΕΝ ΣΩΘΕΙ ΕΓΩ ΦΤΑΙΩ!" Νίκος Καζαντζάκης

Παρασκευή 13 Απριλίου 2012

Κακιά ώρα! για 37χρονο κλέφτη


altΈνας 30χρονος κάτοικος Γιαννιτσών-Πέλλας  συνελήφθη την 11/4 τα ξημερώματα, ο οποίος  αφού έσπασε την τζαμαρία περιπτέρου ιδιοκτησίας 37χρονου σε κεντρική οδό των Γιαννιτσών, επιχείρησε να αφαιρέσει διάφορα προϊόντα μέσα από αυτό.
Για κακή του τύχη όμως εκείνη την ώρα περνούσε από το σημείο περιπολικό της Αστυνομίας, οι Αστυνομικοί του οποίου κατάλαβαν τι συμβαίνει και συνέλαβαν τον δράστη, πάνω στον οποίο βρέθηκαν και διαρρηκτικά εργαλεία.
πηγή: http://www.karatzova.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου