"Το μεν ισχυρόν γενέσθαι, της φύσεως έργον. Το δε λέγειν δύνασθαι τα συμφέροντα τη πατρίδι, ψυχής ίδιον και φρονήσεως" "ΝΑ ΑΓΑΠΑΣ ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ! ΝΑ ΛΕΣ: ΕΓΩ ΜΟΝΑΧΟΣ ΜΟΥ ΕΧΩ ΧΡΕΟΣ ΝΑ ΣΩΣΩ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΜΟΥ! ΑΝ ΔΕΝ ΣΩΘΕΙ ΕΓΩ ΦΤΑΙΩ!" Νίκος Καζαντζάκης

Τετάρτη 4 Απριλίου 2012

Ο "Μ.ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ" Γιαννιτσών στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα του Παγκρατίου αθλήματος 7-8/4

PAGRATIOΔιεξάγεται αυτό το Σαββατοκύριακο 7 και 8 Απριλίου 2012 το 17ο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα του Παγκρατίου Αθλήματος στο Κλειστό Γυμναστήριο Δροσούπολης Άνω Λιοσιών του Δήμου Φυλής της Αθήνας.
Στους αγώνες συμετέχουν οι κατηγορίες παμπαίδες – πανκορασίδες, παίδες – κορασίδες, έφηβοι – νεανίδες, άνδρες – γυναίκες και θα ξεκινήσουν στις 9.000π.μ. και οι αθλητές θα αγωνιστούν σύμφωνα με τα κιλά τους.
Από τα Γιαννιτσά θα συμμετέχει ο Αθλητικός Σύλλογος Μακεδονίας « ο Μέγας Αλέξανδρος¨ Γιαννιτσών με προπονητές τον Ινδόπουλο Δημήτρη και τον Αλμπάνη Απόστολο με τους εξής αθλητές: Συμεωνίδου Ελευεθρία, Μπεαζίδης Ιορδάνης, Βαρσακόπουλος Βασίλης, Αλμπάνη Αγγέλα, Αλμπάνη Παναγιώτα, Αλμπάνη Αντωνία, Γεύγελης Ραφαήλ, Κοσμίδης Αβραάμ, Πεταλάς Γιάννης, Ναϊμ Μιχάλης, Τσιαρσάφης Ακριβός, Τσιαρτσάφη Κατερίνα και Τζιαντόπουλος Στέφανος.
Τους αθλητές έχουν προετοιμάσει πολύ καλά οι προπονητές τους και από τα αποτελέσματα των αγώνων θα κριθεί και η πρόκρισή τους για το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα του Παγκρατίου που φέτος θα διοργανωθεί στην Ελλάδα στην πόλη της Σπάρτης στις 15, 16, 17 και 18 Νοεμβρίου 2012.
πηγή: http://www.logospellas.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου