"Το μεν ισχυρόν γενέσθαι, της φύσεως έργον. Το δε λέγειν δύνασθαι τα συμφέροντα τη πατρίδι, ψυχής ίδιον και φρονήσεως" "ΝΑ ΑΓΑΠΑΣ ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ! ΝΑ ΛΕΣ: ΕΓΩ ΜΟΝΑΧΟΣ ΜΟΥ ΕΧΩ ΧΡΕΟΣ ΝΑ ΣΩΣΩ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΜΟΥ! ΑΝ ΔΕΝ ΣΩΘΕΙ ΕΓΩ ΦΤΑΙΩ!" Νίκος Καζαντζάκης

Δευτέρα 30 Απριλίου 2012

Τους γυρίζουν την πλάτη στα καφενεία.Τρέμουν οι πολιτευτές.


Παγερά αδιάφοροι παραμένουν οι ψηφοφόροι για την παρουσία των πολιτευτών που περιδιαβαίνουν τα χωριά και τους οικισμούς προς άγραν σταυρών. Χαρακτηριστικό παράδειγμα αυτό που συνέβη σε κεντρικό καφενείο  χωριού στον κάμπο. 
 Πολιτευτής μεγάλου κόμματος, εισέρχεται στο χώρο συνοδεία δύο στενών συνεργατών του και δίνει το χέρι του να χαιρετίσει τους θαμώνες. Αντιλαμβάνεται πως κανείς δε του δίνει σημασία και επιχειρεί να αφήσει τα φυλλάδιά του....

Τότε λαμβάνει την εξής απάντηση:
"Άσε ρε φίλε. Έχουμε τα παλιά από τις προηγούμενες εκλογές" ,"Μα είμαι καινούριος υποψήφιος" απαντά αμήχανα ο πολιτευτής."Καλά τότε έλα στις επόμενες εκλογές που θα παλιώσεις λίγο" του λέει ένας και τον στέλνει αδιάβαστο.
Η ουσία είναι πως για πρώτη φορά οι πολίτες δεν διακόπτουν την μπιρίμπα τους, δεν σηκώνονται στο ένα πόδι μόλις δουν πολιτικό, δεν σπεύδουν να τον χαιρετίσουν, δεν φωνάζουν τ'όνομά του για να το ακούσει το καφενείο και δεν του λένε να τον κεράσουν .Οι καιροί άλλαξαν και μαζί μάλλον και οι πολίτες. Εκτός αν όλα γίνονται κρυφά, στα σπίτια και όχι στα καφενεία για να μην εκτίθενται. Θα δείξει την Κυριακή.
πηγή: http://pelladothe.blogspot.com/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου