"Το μεν ισχυρόν γενέσθαι, της φύσεως έργον. Το δε λέγειν δύνασθαι τα συμφέροντα τη πατρίδι, ψυχής ίδιον και φρονήσεως" "ΝΑ ΑΓΑΠΑΣ ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ! ΝΑ ΛΕΣ: ΕΓΩ ΜΟΝΑΧΟΣ ΜΟΥ ΕΧΩ ΧΡΕΟΣ ΝΑ ΣΩΣΩ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΜΟΥ! ΑΝ ΔΕΝ ΣΩΘΕΙ ΕΓΩ ΦΤΑΙΩ!" Νίκος Καζαντζάκης

Σάββατο 21 Απριλίου 2012

Αφαίρεσαν κυψέλες 52χρονου από τα Γιαννιτσά

alt
Τις μελισσοκομικές κυψέλες ιδιοκτησίας 52χρονου μελισσοκόμου από τα Γιαννιτσά με το περιεχόμενό τους αφαίρεσαν άγνωστοι πριν μερικές ημέρες απογευματινές ώρες.
Ειδικότερα ο άτυχος μελισσοκόμος που διατηρούσε αυτές σε αγροτική περιοχή πλησίον της Χαλκηδόνας-Θεσσαλονίκης, διαπίστωσε ότι άγνωστοι αφαίρεσαν ευτυχώς όχι όλες τις κυψέλες, αλλά μικρό αριθμό από αυτές και εξαφανίσθηκαν. Τους... ασυνήθιστους μάλλον κλέφτες αναζητούν οι Αρχές. 
πηγή: http://www.karatzova.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου