"Το μεν ισχυρόν γενέσθαι, της φύσεως έργον. Το δε λέγειν δύνασθαι τα συμφέροντα τη πατρίδι, ψυχής ίδιον και φρονήσεως" "ΝΑ ΑΓΑΠΑΣ ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ! ΝΑ ΛΕΣ: ΕΓΩ ΜΟΝΑΧΟΣ ΜΟΥ ΕΧΩ ΧΡΕΟΣ ΝΑ ΣΩΣΩ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΜΟΥ! ΑΝ ΔΕΝ ΣΩΘΕΙ ΕΓΩ ΦΤΑΙΩ!" Νίκος Καζαντζάκης

Τετάρτη 4 Απριλίου 2012

Στο αυτόφωρο όσοι έχουν δυνατά τη μουσική των καταστημάτων τους

altΆσχημα νέα επιφυλλάσει ο Νόμος 4055|2012 που ψηφίσθηκε και ισχύει από 02/4/2012 για τους ιδιοκτήτες κυρίως καταστημάτων που ηχορυπαίνουν με τη μουσική, από τη  λειτουργία των στερεοφωνικών συγκροτημάτων κλπ συσκευές τους  που εκμπέμπουν μουσική. 
Ειδικότερα ο Νομοθέτης, με το άρθρο 37 του ανωτέρου Νόμου, επανέφερε στην κατηγορία των πλημελημμάτων τις παραβάσεις της Υγειονομικής Διάταξης Α5/3010/1985 και συγκεκριμένα όταν ύστερα από μέτρηση με το ηχόμετρο (ειδικό όργανο μέτρησης του ήχου) βρίσκεται η ένταση της μουσικής να είναι άνω των 100dB  ή άνω  των 80dB  για τα κέντρα διασκέδασης και για τα λοιπά καταστήματα  αντίστοιχα, θα ακολουθείται η αυτόφωρη διαδικασία.
Αυτό σημαίνει ότι θα οδηγείται στο κρατητήριο ο ιδιοκτήτης του καταστήματος, ή ο προσωρινά υπεύθυνος αν απουσιάζει το... αφεντικό (για τον οποίο όμως θα... τρέχει το αυτόφωρο) και την άλλη ημέρα θα οδηγείται στον Εισαγγελέα. Για  αυτό φίλοι καταστηματάρχες, προσοχή από 02/4/2012 στην ένταση της μουσικής σας.
Φώτο: Ηχόμετρο
 πηγή:http://www.karatzova.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου