"Το μεν ισχυρόν γενέσθαι, της φύσεως έργον. Το δε λέγειν δύνασθαι τα συμφέροντα τη πατρίδι, ψυχής ίδιον και φρονήσεως" "ΝΑ ΑΓΑΠΑΣ ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ! ΝΑ ΛΕΣ: ΕΓΩ ΜΟΝΑΧΟΣ ΜΟΥ ΕΧΩ ΧΡΕΟΣ ΝΑ ΣΩΣΩ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΜΟΥ! ΑΝ ΔΕΝ ΣΩΘΕΙ ΕΓΩ ΦΤΑΙΩ!" Νίκος Καζαντζάκης

Τετάρτη 4 Απριλίου 2012

Συνελήφθη 55χρονος για μη απόδοση Φ.Π.Α.

alt
Συνελήφθη χθες (03.04.2012) το απόγευμα, στα Γιαννιτσά Πέλλας, από Αστυνομικούς του Τμήματος Ασφαλείας Γιαννιτσών, ένας 55χρονος, ιδιοκτήτης επιχείρησης κατασκευής έργων, για μη απόδοση Φ.Π.Α. κατά το χρονικό διάστημα 01.01.2011 έως 30.09.2011.

Το ύψος του χρέους ανέρχεται στο ποσό των 11.665,74 ευρώ.
Ο συλληφθείς οδηγήθηκε στον κ. Εισαγγελέα Πλημμελειοδικών Γιαννιτσών.
Οι κατηγορίες που τον βαρύνουν αφορούν στις διατάξεις του άρθρου 18 του Ν. 2523/1997 όπως έχει τροποποιηθεί και ισχύει σήμερα.
πηγή: http://www.karatzova.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου