"Το μεν ισχυρόν γενέσθαι, της φύσεως έργον. Το δε λέγειν δύνασθαι τα συμφέροντα τη πατρίδι, ψυχής ίδιον και φρονήσεως" "ΝΑ ΑΓΑΠΑΣ ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ! ΝΑ ΛΕΣ: ΕΓΩ ΜΟΝΑΧΟΣ ΜΟΥ ΕΧΩ ΧΡΕΟΣ ΝΑ ΣΩΣΩ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΜΟΥ! ΑΝ ΔΕΝ ΣΩΘΕΙ ΕΓΩ ΦΤΑΙΩ!" Νίκος Καζαντζάκης

Δευτέρα 30 Απριλίου 2012

Τα επτά κόμματα που απέκλεισε ο Άρειος Πάγος από τις εκλογές της 6ης Μαϊου και δεν θα είναι υποψήφια είναι τα εξής:


1)Εθνική Ελπίδα (Γεώργ. Παπαδόπουλος – Γιαννιτσά)
2)Π.Α.Μ.Ε. στο Γ.Ε.Σ.Ε.ΕΠ. (Θεόδ. Κυρωγιάννης)
3)Φίλοι του Ανθρώπου (Κ. Σταμούλης)
4)Ανεξάρτητη Ανανεωτική Αριστερά, Ανανεωτική Δεξιά, Ανανεωτικό ΠΑΣΟΚ, Ανανεωτική Νέα Δημοκρατία, Όχι στον Πόλεμο, Κόμμα Επιχείρηση Χαρίζω Οικόπεδα, Χαρίζω Χρέη, Σώζω Ζωές, Παναγροτικό Εργατικό Κίνημα Ελλάδος (ΠΑ.Ε.Κ.Ε.) (Μ. Τζαλαζίδης).
5)Δημοβούλιο Πολιτών – (‘Αμεση) Δημοκρατία στην Πράξη (συνδυασμός ανεξάρτητων υποψηφίων) – ( Γ. Κόκκας),
6)Περιφερειακή Αστική Ανάπτυξη (Π.Α.Α.) – (Νικ. Κολίτσης, μεμονωμένος υποψήφιος) και
7)Τυραννοκτόνοι – Αθαν. Δασκαλόπουλος (μεμονωμένος υποψήφιος).

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου