"Το μεν ισχυρόν γενέσθαι, της φύσεως έργον. Το δε λέγειν δύνασθαι τα συμφέροντα τη πατρίδι, ψυχής ίδιον και φρονήσεως" "ΝΑ ΑΓΑΠΑΣ ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ! ΝΑ ΛΕΣ: ΕΓΩ ΜΟΝΑΧΟΣ ΜΟΥ ΕΧΩ ΧΡΕΟΣ ΝΑ ΣΩΣΩ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΜΟΥ! ΑΝ ΔΕΝ ΣΩΘΕΙ ΕΓΩ ΦΤΑΙΩ!" Νίκος Καζαντζάκης

Κυριακή 8 Απριλίου 2012

Προεκλογική συγκέντρωση Αλβανών... στα Γιαννιτσά!



alt
 
Προεκλογική συγκέντρωση και ομιλία πραγματοποίησε σήμερα (08/4) ώρα 12.00 το μεσημέρι στο ξενοδοχείο ΄΄ ΠΕΛΛΑ΄΄ της πόλης των Γιαννιτσών, ο τέως Πρωθυπουργός και Υπουργός Άμυνας της Αλβανίας Παντελής Μάϊκο, του Σοσιαλιστικού κόμματος της Αλβανίας, εν όψει των εκλογών που θα  γίνουν στην γείτονα χώρα.
Την ομιλία παρακολούθησαν  500 περίπου Αλβανοί που ζουν  στη χώρα μας. Μετά το πέρας της  συγκέντρωσης, ο ομιλητής και η συνοδεία του, γευμάτισαν σε γνωστή ταβέρνα της πόλης.
πηγή: http://www.karatzova.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου