"Το μεν ισχυρόν γενέσθαι, της φύσεως έργον. Το δε λέγειν δύνασθαι τα συμφέροντα τη πατρίδι, ψυχής ίδιον και φρονήσεως" "ΝΑ ΑΓΑΠΑΣ ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ! ΝΑ ΛΕΣ: ΕΓΩ ΜΟΝΑΧΟΣ ΜΟΥ ΕΧΩ ΧΡΕΟΣ ΝΑ ΣΩΣΩ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΜΟΥ! ΑΝ ΔΕΝ ΣΩΘΕΙ ΕΓΩ ΦΤΑΙΩ!" Νίκος Καζαντζάκης

Δευτέρα 30 Απριλίου 2012

Αθλητικές διακρίσεις μαθητών-τριων 3ου Γυμνασίου Γιαννιτσών‏

alt
Η Διεύθυνση και ο Σύλλογος Διδασκόντων του 3ου Γυμνασίου Γιαννιτσών συγχαίρει τους μαθητές-τριες που διακρίθηκαν στο Διασυλλογικό Πρωτάθλημα Στίβου Νομών Πέλλας, Κιλκίς, Πιερίας, Ημαθίας και Σερρών που έλαβε χώρα στο Δημοτικό Στάδιο Γιαννιτσών, το Σάββατο 28 Απριλίου 2012 και είναι οι εξής :

Σέχι Αρσίν, 2η θέση (αργυρό μετάλιο) ακόντιο, 42.02 μ.

Ανδρονικίδου Ειρήνη, 2η θέση (αργυρό μετάλιο) σφαίρα,10.48 μ.

Κυζιρίδου Μαρία, 3η θέση (χάλκινο μετάλιο)ακόντιο, 31.99 μ. 

πηγή: http://www.karatzova.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου