"Το μεν ισχυρόν γενέσθαι, της φύσεως έργον. Το δε λέγειν δύνασθαι τα συμφέροντα τη πατρίδι, ψυχής ίδιον και φρονήσεως" "ΝΑ ΑΓΑΠΑΣ ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ! ΝΑ ΛΕΣ: ΕΓΩ ΜΟΝΑΧΟΣ ΜΟΥ ΕΧΩ ΧΡΕΟΣ ΝΑ ΣΩΣΩ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΜΟΥ! ΑΝ ΔΕΝ ΣΩΘΕΙ ΕΓΩ ΦΤΑΙΩ!" Νίκος Καζαντζάκης

Παρασκευή 27 Απριλίου 2012

Γιαννιτσά: Πήγε επίσκεψη, αλλά τον περίμενε ο... θάνατος!

alt
Πήγε να επισκεφθεί τη σύζυγό του στον χώρο εργασίας της σε κατοικία στα Γιαννιτσά-Πέλλας  και αιφνιδίως απεβίωσε.
Το τραγικό συμβάν συνέβη χθες (26/4) νυχτερινές ώρες, όταν 65χρονος αλλοδαπός από τη Βουλγαρία, επισκέφθηκε τη σύζυγό του που εργαζόταν ως οικιακή βοηθός σε υπερήλικη γυναίκα.
Ξαφνικά αισθάνθηκε αδιαθεσία και με ασθενοφόρο μεταφέρθηκε στο τοπικό Νοσοκομείο, όπου οι γιατροί διαπίστωσαν το θάνατό του. Τις συνθήκες θανάτου του άτυχου αλλοδαπού ερευνούν οι Αρχές.
πηγή: http://www.karatzova.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου