"Το μεν ισχυρόν γενέσθαι, της φύσεως έργον. Το δε λέγειν δύνασθαι τα συμφέροντα τη πατρίδι, ψυχής ίδιον και φρονήσεως" "ΝΑ ΑΓΑΠΑΣ ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ! ΝΑ ΛΕΣ: ΕΓΩ ΜΟΝΑΧΟΣ ΜΟΥ ΕΧΩ ΧΡΕΟΣ ΝΑ ΣΩΣΩ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΜΟΥ! ΑΝ ΔΕΝ ΣΩΘΕΙ ΕΓΩ ΦΤΑΙΩ!" Νίκος Καζαντζάκης

Σάββατο 30 Μαρτίου 2013

Γιαννιτσά: Συνελήφθησαν δύο νεαροί για κλοπή

altΧειροπέδες πέρασαν χθες (29/3) πρωινές ώρες αστυνομικοί του Τμήματος Ασφαλείας Γιαννιτσών σε δύο Έλληνες 20 και 31 ετών, για κλοπή αντικειμένων από προαύλιο οικίας.
Ειδικότερα, την Πέμπτη το βράδυ, στα Γιαννιτσά Πέλλας, οι δύο δραστες αφαίρεσαν από τον προαύλιο χώρο της οικίας ενός 63χρονου, δώδεκα καρούλια σύρμα, τα οποία φόρτωσαν σε φορτηγό αυτοκίνητο, έγιναν όμως αντιληπτοί από τους οικείους του 63χρονου και τράπηκαν σε φυγή με το προαναφερόμενο όχημα αναπτύσσοντας μεγάλη ταχύτητα. Το φορτηγό αυτοκίνητο εξετράπη της πορείας του και ακινητοποιήθηκε μέσα σε αγροτεμάχιο, ενώ οι προαναφερόμενοι τράπηκαν σε φυγή πεζοί.
Οι δύο δράστες εντοπίστηκαν και συνελήφθησαν λίγες ώρες αργότερα στα Γιαννιτσά.
Τα αφαιρεθέντα αντικείμενα κατασχέθηκαν και αποδόθηκαν στον νόμιμο κάτοχό τους.
Προανάκριση διενεργήθηκε από το Τμήμα Ασφαλείας Γιαννιτσών.
Οι συλληφθέντες θα οδηγηθούν στον κ. Εισαγγελέα Πλημμελειοδικών Γιαννιτσών.
πηγή: http://www.karatzova.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου