"Το μεν ισχυρόν γενέσθαι, της φύσεως έργον. Το δε λέγειν δύνασθαι τα συμφέροντα τη πατρίδι, ψυχής ίδιον και φρονήσεως" "ΝΑ ΑΓΑΠΑΣ ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ! ΝΑ ΛΕΣ: ΕΓΩ ΜΟΝΑΧΟΣ ΜΟΥ ΕΧΩ ΧΡΕΟΣ ΝΑ ΣΩΣΩ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΜΟΥ! ΑΝ ΔΕΝ ΣΩΘΕΙ ΕΓΩ ΦΤΑΙΩ!" Νίκος Καζαντζάκης

Σάββατο 30 Μαρτίου 2013

Γιαννιτσά:άδειασαν σπίτι χρυσοχοείο!



Πολύ καλή πληροφόρηση φαίνεται πως είχαν διαρρήκτες για το σπίτι μιάς άτυχης 50χρονης στα Γιαννιτσά , καθώς μάλλον γνώριζαν ότι είχε μετατρέψει το σπίτι της σε χρυσοχοείο και  κυριολεκτικά το άδειασαν από αυτά και όχι μόνο.
Συγκεκριμένα πριν λίγες ημέρες βραδινές ώρες σε μονοκατοικία ιδιοκτησίας 50χρονης γυναίκας σε τοπική κοινότητα του δήμου Πέλλας, άγνωστοι δράστες, αφού παραβίασαν το παράθυρο της... τουαλέτας, μπήκαν μέσα και αφαίρεσαν  χρυσαφικά αρκετά μεγάλης αξίας, καθώς  και ηλεκτρονικές συσκευές και την καραμπίνα συγγενικού της προσώπου και
εξαφανίσθηκαν.
πηγή: http://pelladothe.blogspot.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου