"Το μεν ισχυρόν γενέσθαι, της φύσεως έργον. Το δε λέγειν δύνασθαι τα συμφέροντα τη πατρίδι, ψυχής ίδιον και φρονήσεως" "ΝΑ ΑΓΑΠΑΣ ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ! ΝΑ ΛΕΣ: ΕΓΩ ΜΟΝΑΧΟΣ ΜΟΥ ΕΧΩ ΧΡΕΟΣ ΝΑ ΣΩΣΩ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΜΟΥ! ΑΝ ΔΕΝ ΣΩΘΕΙ ΕΓΩ ΦΤΑΙΩ!" Νίκος Καζαντζάκης

Τρίτη 5 Μαρτίου 2013

Ενημερωτική Εκδήλωση στα Γιαννιτσά για τα χρηματοδοτικά προγράμματα του ΕΣΠΑ σε ιδιώτες


Το Επιμελητήριο Πέλλας, σε συνεργασία με την Πενριφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας και την ΚΕΠΑ-ΑΝΕΜ, διοργανώνουν Ενημερωτική Ημερίδα με θέμα: «Παρουσίαση προγράμματος: Ενίσχυση Μικρομεσαίων Επιχειρήσεων που δραστηριοποιούνται στους τομείς μεταποίησης-τουρισμού- εμπορίου –υπηρεσιών στο πλαίσιο του ΕΣΠΑ 2007-2013» Η εκδήλωση θα πραγματοποιηθεί την Τετάρτη 6 Μαρτίου 2013 και ώρα 7:00 μ.μ. στην αίθουσα του Δημοτικού Συμβουλίου του δήμου Πέλλας στα Γιαννιτσά. Η ενημέρωση για τα προγράμματα θα γίνει από τα αρμόδια στελέχη της ΚΕΠΑ-ΑΝΕΜ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου