"Το μεν ισχυρόν γενέσθαι, της φύσεως έργον. Το δε λέγειν δύνασθαι τα συμφέροντα τη πατρίδι, ψυχής ίδιον και φρονήσεως" "ΝΑ ΑΓΑΠΑΣ ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ! ΝΑ ΛΕΣ: ΕΓΩ ΜΟΝΑΧΟΣ ΜΟΥ ΕΧΩ ΧΡΕΟΣ ΝΑ ΣΩΣΩ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΜΟΥ! ΑΝ ΔΕΝ ΣΩΘΕΙ ΕΓΩ ΦΤΑΙΩ!" Νίκος Καζαντζάκης

Τετάρτη 6 Μαρτίου 2013

Ζημιές και διακοπή λειτουργίας στην Ελλ. Υφαντουργία στα Γιαννιτσά λόγω πλημμύρας



Η «Ελληνική Υφαντουργία Α.Ε.» ενημέρωσε με επιστολή της τις χρηματιστηριακές αρχές ότι  τα ξημερώματα της Τρίτης 26 Φεβρουαρίου 2013 το εργοστάσιο παραγωγής υφάσματος denim στη Νέα Πέλλα Γιαννιτσών επλήγη από την ισχυρή νεροποντή που σημειώθηκε στην ευρύτερη περιοχή, με αποτέλεσμα να ανασταλεί η παραγωγική του λειτουργία, έως ότου καθαριστεί ο χώρος και αποκατασταθούν οι ζημιές...
Τα εμπορεύματα και ο μηχανολογικός εξοπλισμός που βρισκόταν στο χώρο του εργοστασίου και των γραφείων είναι πλήρως και στο σύνολο τους ασφαλισμένα, ωστόσο προς το παρόν η εταιρεία δεν δύναται να εκτιμήσει το ύψος της ζημίας, ούτε και τις οικονομικές επιπτώσεις της στα αποτελέσματα του ομίλου.
πηγή: http://pelladothe.blogspot.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου