"Το μεν ισχυρόν γενέσθαι, της φύσεως έργον. Το δε λέγειν δύνασθαι τα συμφέροντα τη πατρίδι, ψυχής ίδιον και φρονήσεως" "ΝΑ ΑΓΑΠΑΣ ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ! ΝΑ ΛΕΣ: ΕΓΩ ΜΟΝΑΧΟΣ ΜΟΥ ΕΧΩ ΧΡΕΟΣ ΝΑ ΣΩΣΩ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΜΟΥ! ΑΝ ΔΕΝ ΣΩΘΕΙ ΕΓΩ ΦΤΑΙΩ!" Νίκος Καζαντζάκης

Τετάρτη 20 Μαρτίου 2013

Εκδήλωση του Ανοιχτού Πανεπιστημίου Γιαννιτσών για τη συμμετοχή και την προσφορά των Μακεδόνων στη Επανάσταση του 1821


Την Κυριακή 24 Μαρτίου 2013 και ώρα 11:00 μ.μ. στην κεντρική αίθουσα του Πνευματικού Κέντρου Γιαννιτσών θα πραγματοποιηθεί η δέκατη εκδήλωση της 17ης περιόδου 2012 – 2013 του Ανοιχτού Λαϊκού Πανεπιστημίου Γιαννιτσών με θέμα «Η συμμετοχή και η προσφορά των Μακεδόνων στη Επανάσταση του 1821» Παρουσίαση του βιβλίου του Ι. Παπαλαζάρου «Αγγελής Γάτσος - Ένας γενναίος Μακεδόνας αγωνιστής στην Εθνεγερσία του 1821» Ομιλητές στην εκδήλωση θα είναι οι: Σταλίδης Κωνσταντίνος, φιλόλογος, ιστορικός,.... Ρουμελιώτης Γεώργιος, εκπαιδευτικός, συγγραφέας και Παπαλαζάρου Ιωάννης, εκπαιδευτικός, συγγραφέας. Στην εκδήλωση την οποία διοργανώνει η Ιστορική και Λαογραφική εταιρία Γιαννιτσών «Ο Φίλιππος» σε συνεργασία με τη ΔΗ.Κ.Ε.Π.Α. Πέλλας, συμμετέχει με ειδικό πρόγραμμα και η χορωδία του Αλεξάνδρειου Δημοτικού Ωδείου Γιαννιτσών, υπό τη διεύθυνση της Βασιλικής Κατσούκα-Σαμαρά, ενώ είναι ανοιχτή στο κοινό. 
πηγή: http://loudias.blogspot.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου