"Το μεν ισχυρόν γενέσθαι, της φύσεως έργον. Το δε λέγειν δύνασθαι τα συμφέροντα τη πατρίδι, ψυχής ίδιον και φρονήσεως" "ΝΑ ΑΓΑΠΑΣ ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ! ΝΑ ΛΕΣ: ΕΓΩ ΜΟΝΑΧΟΣ ΜΟΥ ΕΧΩ ΧΡΕΟΣ ΝΑ ΣΩΣΩ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΜΟΥ! ΑΝ ΔΕΝ ΣΩΘΕΙ ΕΓΩ ΦΤΑΙΩ!" Νίκος Καζαντζάκης

Τετάρτη 20 Μαρτίου 2013

Ενημερωτική εκδήλωση στα Γιαννιτσά για τα Σχέδια Βελτίωσης των αγροτών


Χρήσιμες πληροφορίες και κατευθύνσεις για τον τρόπο και τις διαδικασίες που αφορούν τα Σχέδια Βελτίωσης, θα δοθούν στους ενδιαφερόμενους αγρότες του δήμου Πέλλας, στη διάρκεια της ενημερωτικής εκδήλωσης που θα πραγματοποιηθεί στα Γιαννιτσά το Σάββατο 23 Μαρτίου και ώρα 6:00 το απόγευμα στην αίθουσα του δημοτικού συμβουλίου στο δημαρχείο της πόλης. Εισηγητής θα είναι ο Ειδικός Γραμματέας του Υπουργείου Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων, Θεοχαρούδης Αθανάσιος.
πηγή: http://loudias.blogspot.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου