"Το μεν ισχυρόν γενέσθαι, της φύσεως έργον. Το δε λέγειν δύνασθαι τα συμφέροντα τη πατρίδι, ψυχής ίδιον και φρονήσεως" "ΝΑ ΑΓΑΠΑΣ ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ! ΝΑ ΛΕΣ: ΕΓΩ ΜΟΝΑΧΟΣ ΜΟΥ ΕΧΩ ΧΡΕΟΣ ΝΑ ΣΩΣΩ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΜΟΥ! ΑΝ ΔΕΝ ΣΩΘΕΙ ΕΓΩ ΦΤΑΙΩ!" Νίκος Καζαντζάκης

Τετάρτη 27 Μαρτίου 2013

Γιαννιτσά: Βρήκαν κλοπιμαία σε μάντρα με παλιά σίδηρα

  
alt
 κλικ για μεγέθυνση
Σαν τον ποντικό στη φάκα... πιάστηκε σήμερα (26/3) λίγο πριν το μεσημέρι ένας 43χρονος  στην περιοχή των Γιαννιτσών-Πέλλας, στην μάντρα με παλιά σίδηρα που διατηρεί στην περιοχή, ιδιοκτησίας του 22χρονου γιου του, όταν σε έλεγχο που πραγματοποίησαν οι Αστυνομικοί, βρήκαν μπρούτζινα καντήλια και στεφάνια, τα οποία θεωρήθηκαν προϊόντα κλοπής, αφού δεν μπόρεσε να δικαιολογήσει την κατοχή τους.

Τα αντικείμενα κατασχέθηκαν, ενώ πατέρας και γιος δεν συνελήφθησαν, αφού η συναλλαγή των κλοπιμαίων με τους δράστες πραγματοποιήθηκε μία εβδομάδα πριν. 
πηγή:http://www.karatzova.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου